محل تبلیغات شما
1– مرحله اول
مدارک تغییرات شرکت را تهیه کنید.
کپی آگهی تاسیس
کپی رومه رسمی
کپی مدارک شناسایی همه ی اعضاء
در صورت داشتن تغییرات کپی آگهی آخرین تغییرات

۲- مرحله دوم
مدارک را به وکیل تغییرات شرکت تحویل دهید.
مدارک تهیه شده را می توانید حضورا به وکیل تغییرات شرکت تحویل دهید و یا از طریق پست ارسال فرمایید.

۳- مرحله سوم
انجام کلیه امور اداری تغییرات توسط شرکت تهران ثبت
۱- تکمیل مدارک توسط موکل و تحویل به کارشناس
کپی آگهی تاسیس
کپی رومه رسمی
کپی مدارک شناسایی همه ی اعضاء
در صورت داشتن تغییرات کپی آگهی آخرین تغییرات
۲- تحویل مدارک به وکلا
۳- صدور صورتجلسه و تحویل به موکل جهت امضا
۴- تحویل مدارک به اداره ثبت توسط وکلای تهران ثبت
۵- در صورت نقص در مرحله تایید نهایی ایراد اعلام شده رفع و با هماهنگی با موکل نقص اصلاح شده درهمان روز تایید می گردد. ( ارسال اینترنتی یک نسخه از اطلاعات به کارشناسی )
۶- تایید نهایی و صدور آگهی تغییرات
۷- تقریبا دو هفته پس از صدور آگهی صدور در رومه رسمی

اقدامات لازم برای ثبت برند در اراک

ترکیب مجمع عمومی عادی

تغییرات در سرمایه شرکت سهامی خاص و لزوم ثبت آن

تغییرات ,مدارک ,آگهی ,تحویل ,شرکت ,مرحله ,تغییرات شرکت ,کپی آگهی ,آخرین تغییرات۲ ,به وکیل ,آگهی آخرین ,صورت داشتن تغییرات ,آگهی آخرین تغییرات۲ ,رسمیکپی مدارک شناسایی ,رومه رسمیکپی مدارک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه سیدی doorssournyna Joseph's blog bagavogamb نوشته هایی برای خودم ! سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش Bettina's collection برگزیده های وب realmouse heilopade